Reputation management

Har du styr på, hvad der står i søgemaskinerne om dig og din virksomhed? Hvis du har problemer med dårlig omtale af din virksomhed, bør du rette op på dit omdømme ved brug af online reputation management.

Når vi tager hånd om dårlig omtale på internettet, finder vi frem til de uønskede kommentarer og analyserer dem. Når vi har fundet frem til problemets kilde og karakter, kan vi starte på modtrækket. Vi finder frem til alle de gode kommentarer om dig og din virksomhed, der ligger på internettet – det kan være pressemeddelelser, kundeanmeldelser eller succeshistorier, som du selv fortæller – og trækker dem frem i forgrunden, så det er dem, søgemaskiner som Google fokuserer på, frem for den dårlige omtale.

Det virker måske umiddelbart en smule underligt at skabe den gode omtale selv, men sådan fungerer det i praksis, hvis du vil have søgemaskinerne til at placere de positive kommentarer højere på listen end de negative kommentarer.

Hos dotSEO kan vi således hjælpe med at rette op på et plettet ry på internettet.

 

Kom sorgerne i forkøbet

Vær på forkant med, hvilke oplysninger om dig og din virksomhed kunderne bliver præsenteret for i de store søgemaskiner Google, Bing og Yahoo – det er nemmere at være proaktiv end at slukke ildebrande.

Overvågning af kommunikation og omtale er en del af vores repertoire – vi hjælper dig til at forebygge dårlig omtale.