dotSEO

Overholder din leverandør Googles politik vedrørende tredjeparter?

Efter længere tids stilhed her på bloggen, er det igen blevet tid til et indlæg – denne gang om handler det Googles politik vedrørende tredjeparter; SEO firmaer, mediehuse, webbureauer osv.

Når du vælger at arbejde sammen med en tredjepart, i forbindelse med Google’s produkter, herunder AdWords, er det vigtigt at du kigger dig for og eventuelt tager en ekstern rådgiver med på råd, for at sikre dig selv og din virksomhed mod at blive ført baglyset.

Læs Videre

22 SEO begreber og definitioner

Herunder finder du en liste over 22 SEO begreber og Definitioner …

SEM
Search Engine Marketing – Betegnelsen som dækker over alle former for markedsføring i søgemaskinerne(Google, yahoo og MSN) – Den organisk type af optimering og de kommercielle services som f.eks. Google AdWords.

SEO
Search Engine Optimization, på Dansk: Søgemaskineoptimering. Metoden man bruger til at ændre et websted, så webstedet bliver bedre placeret i det organiske søgeresultat – on page SEO & off page SEO.

Organisk søgeresultat
Det organiske søgeresultat i en søgemaskine, er det søgeresultat der ikke er betalte annoncer. De resultater, der kommer op naturligt baseret på deres indeksering i en søgemaskine. Organiske søgeresultater er gode. Vi ønsker alle at komme op i toppen af de organiske søgninger ved hjælp af søgeord vores hjemmeside er optimeret til. For eksempel søger man efter “Paw” vil man få denne hjemmeside frem i det organiske søgeresultat.

Læs Videre